30 Ekim 2008 Perşembe

Eskişehir'de Bomba Değil, Yiyecek Eylemi

Herhangi bir eylem içine girmiş bulunmuyoruz şu anlık.İlk adımın internet üzerinden iletişim kanalı açmanın daha mantıklı olacağını düşündüm.

Bomba Değil, Yiyecek eylemi için şu anda benle birlikte 3 kişiyiz daha fazla kişi ile iletişime geçmek istedik. Böylece biraz daha insan olduktan sonra neler yapabiliriz, nasıl olabilir gibi sorulara cevap verebilmeyi umuyorum.

Blog için ayrı bir e-mail adresi edindim.Ayrıca da buraya da e-mail atılabilir.

e-mail : eskfoodnotbombs@gmail.com

5 yorum:

Taha Eymir dedi ki...

güzel bir şeyler yapacak gibisiniz. fakat tam olarak neyi eleştireceğinizi anlayamadım?

genel olarak restoranları cafeleri falan mı eleştireceksiniz? yoksa genetiği değiştirilmiş meyve veya sebzeleri mi? yoksa pahalılık mı?

biraz açabilir misiniz konuyu?

Eskişehir Food Not Bombs dedi ki...

Şu şekilde açıklıyım…
Dünya’da savunmaya,silaha,savaşa milyarlarca lira harcanırken afrika’da orada burada her saniye insan ölüyor. her gün afrika’da 37.000 çocuk ölüyor mesela bizde buna tepki olarak pazarlarda atılan yiyecekleri vb. şeyleri toplayarak yemek dağıtıcaz.

Temel olarak bakarsak olaya herşeye tepki de diyebiliriz. Ekonomiye, Savaşa, Yoksulluğa vs.

Sen Eskişehir'de misin taha ?

Taha Eymir dedi ki...

Anladım. Teşekkür ederim.

Ben İstanbul'dayım. Aslen Eskişehir'liyim.

Bir hafta içinde 9. sayısını çıkartacağımız fanzinde (odtü'de dağıtılıyor. 2 haftada bir çıkar ve 100-150 arası dağıtılır.) bu olaydan bahsederim bi sakıncası yoksa. Resmi de kullanıp sitenizi söylerim.

Güzel bir konu seçmişsiniz. Tebrik ederim.

Eskişehir Food Not Bombs dedi ki...

Yok yok bir sakıncası yok bahsedebilirsin elbetteki daha çok kişiye ulaşır böylece ama şu anda startı verdik diyelim yani daha elimizde pek bir şey yok. İletişim sağlıyoruz.
Ama güzel bir şeyler olacak gibi.

Yasemin Şahin dedi ki...

anlamamıştım. yorumu okunca azcık anladım. şimdi de izlemeye alayım daha çok anlayım. görüşmek üzere..

bir de biri fanzin dedi. ankara dedi....

http://tospagasal.blogspot.com/2008/10/dnkara-fanzin-5say-yaynda.html